Menu
Sluiten
Nieuwsbrief
Klantenservice

Meest gestelde vragen

Kan ik als particulier ook een bestelling plaatsen?

Ja, wij leveren ook aan particulieren.

Waarom zijn jullie zo goedkoop?

Wij hebben goede afspraken gemaakt met enkele vooraanstaande fabrieken van uitlaatdelen en katalysatoren. Doordat wij grotere hoeveelheden bestellen, kunnen wij scherp inkopen. Vervolgens zijn al onze bedrijfsprocessen geoptimaliseerd zodat wij zeer efficiënt kunnen werken. Al dit voordeel vindt u terug in onze prijzen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de plaats waar de bestelling naartoe gestuurd dient te worden. Voor een overzicht zie de pagina verzendkosten.

Ik kan de juiste uitlaat niet vinden, wat nu?

Neem contact op via 024-6791584 of via de mail info@uitlaatcity.nl.

Kan ik een bestelling ook afhalen?

Ja bestellingen zijn op afspraak af te halen bij ons magazijn: Persingensestraat 8, 6575 JB Persingen.

Kan ik een verkeerd bestelde artikel retour sturen?

U kunt een verkeerd besteld artikel (uitgezonderd sportuitlaten) terug sturen. Zie daarvoor de pagina retourneren.

Waarom kan ik een sportuitlaat niet retour zenden?

Het is niet mogelijk om een sportuitlaat retour te zenden, omdat deze speciaal handmatig per klant gemaakt wordt.

Als de onderdelen niet passen, kan ik deze dan ruilen of terugsturen?

U kunt de onderdelen in ongebruikte staat binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen of ruilen. Wij verzoeken u om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik heb niet alle artikelen ontvangen die ik besteld heb, wat moet ik nu doen?

Heeft u meerdere artikelen besteld en u heeft niet alle artikelen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen, ook dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Wat is de levertijd van de bestelde onderdelen?

Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw betaling verzonden. De meeste artikelen hebben wij op voorraad. Derhalve kunt u als richtlijn aanhouden, dat als uw bestelling en bijbehorende betaaltransactie voor 14.00 uur bij ons binnen is, uw order – indien voorradig - dezelfde dag nog wordt verzonden. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan kunnen wij dit in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen leveren. Mocht er onverhoopt een langere levertijd zijn dan krijgt u hiervan altijd bericht. Wilt u echter zekerheid vooraf, informeer dan bij onze klantenservice wat de levertijd van een specifiek artikel is.

Ik heb geen order bevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat de verstuurde order bevestiging in uw spam box terecht is gekomen. Indien de order bevestiging daar ook niet zichtbaar is, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag.

Ik ben vergeten om bij mijn betaling het bestelnummer te vermelden. Wat moet ik doen?

Om uw betaling en uw bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij alsnog het bestelnummer nodig. Derhalve verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Het bestelnummer kunt u vinden in de bestelbevestiging die u van ons per mail ontvangen heeft.

Ik heb al betaald en mijn bestelling is nog niet verzonden. Hoe kan dat?

Indien u als betaalmethode gekozen heeft voor bankoverschrijving, dan dient u, afhankelijk van uw bank, rekening te houden met een verwerkingstijd van enkele dagen. Zodra uw betaling door ons is ontvangen wordt uw bestelling direct verwerkt. Heeft u een andere betaalmethode gekozen en u heeft nog geen bericht van ons gehad, neem dan contact op met de klantenservice.

Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

Uw rekeningoverzicht kunt u vinden wanneer u inlogt op “mijn account”. U krijgt dan direct uw recente orders te zien. Wilt u een overzicht van al uw orders bekijken, klik dan op “mijn bestellingen”.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen en artikelen met hoge kwaliteit te leveren. Het kan helaas voorkomen dat u desondanks een klacht heeft. Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan onze uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Ik heb een fout op de website gezien, waar kan ik deze melden?

Heeft u een fout gevonden op onze website? dan horen wij dit graag van u. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij stellen uw feedback op prijs.

Wat houdt het herroepingsrecht in?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Heeft u voor een duurdere methode van levering gekozen in plaats van de standaardlevering dan vergoeden wij enkel de verzendkosten van de standaardlevering. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht, hoe doe ik dat?

Kijk voor de mogelijkheden op de pagina herroepingsrecht.

 

Tips & Service

  • Voordelige uitlaten, hoge kwaliteit
  • Vóór 15:00 uur besteld, volgende werkdag geleverd
  • Méér dan 165.000 uitlaat-onderdelen leverbaar!